دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان :

سما استان خوزستان به عضویت کمپین «من یک سپاهی هستم» درآمد

۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۷ کد : ۱۲۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۶۵
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان اظهار کرد: مجموعه سما در پاسخ به گستاخی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا به عضویت کمپین «من یک سپاهی هستم» درآمدند.
سما استان خوزستان به عضویت کمپین «من یک سپاهی هستم» درآمد

مهرداد افشون گفت: «با توجه به گستاخی­‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا ما مجموعه سما استان خوزستان یک دل و یک صدا با عضویت در کمپین فوق با افتخار، هم صدا با رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فریاد می‌زنیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با بیان اینکه اهمیت فداکاری­های سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن باید به دانش آموزان و دانشجویان یادآوری شود افزود: «با توجه به تأکید دکتر زرهانی رئیس سازمان سما، امیدواریم فرهنگ مقاومت و سپاه در کتاب‌های درسی دانش آموزان و دانشجویان وارد شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد امنیت، آسایش، عزت‌مندی و افتخار ایران اسلامی ثبت و معرفی شود.»

افشون اضافه کرد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کیان انقلاب اسلامی و از همه مستضعفان و آزادگان جهان حمایت و پشتیبانی می‌کند. نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و تروریستم در منطقه غیرقابل انکار است. سپاه، به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با رشادت‌های افتخار آمیز و تاریخی مانع محکمی در برابر تروریست‌های تکفیری و عامل بازگشت تدریجی آرامش برای مردم منطقه بوده و بی تردید در حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی منطقه مؤثر بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر رژیم بعث، قهرمان ملی ایران است.»


نظر شما :