حمایت سما از افزایش کمی و کیفی مدارس در خوزستان

۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۱۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۴۱۱

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز از آمادگی و حمایت سما در راستای افزایش کمی و کیفی مدارس در خوزستان و اهواز خبر داد.

مهرداد افشون در جلسه مشترک با رئیس اداره ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز با قدردانی از زحمات و همکاری‌های مسئولان استانی و ناحیه آموزش و پرورش این تعامل را در ‌‌نهایت موجب خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و فرزندان استان خوزستان و اهواز دانست.

وی با بیان اینکه هدف این دو مجموعه، ارائه خدمات آموزش همگانی و ارتقای سطح علم و دانش در جامعه است، خواستار افزایش این همکاری‌ها شد.

سید جاسم موسوی رئیس اداره ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز نیز با قدردانی از زحمات سما در برعهده گرفتن قسمتی از بار مسئولیت آموزش همگانی در استان و ناحیه، تلاش و همت سما را در این زمینه قابل توجه و ارزشمند برشمرد و از آمادگی مجموعه آموزش و پرورش در زمینه‌های مورد نظر سما برای افزایش سطح کیفی و کمی مقوله آموزش و پرورش خبر داد.

موافقت با راه‌اندازی رشته مکانیک خودرو در هنرستان سما

در پایان پس از مطرح شدن و بررسی موارد متنوع قرار شد دو مجموعه در زمینه افزایش ظرفیت مدارس سما در سطح ناحیه با توجه به استقبال مردم از پیش دبستانی و دبستان پسرانه تازه تاسیس سما واقع در گلستان، برون سپاری دروس عملی دانش آموزان مدارس دولتی ناحیه یک در دروس عملی و کارگاهی، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه معلمان و مدیران همکاری کنند و راه اندازی رشته مکانیک خودرو در هنرستان سما نیز با توجه به وجود امکانات و تجهیزات موجود، مورد موافقت قرار گرفت.

روابط عمومی آموزشکده سما اهواز


نظر شما :