برگزاری هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده های سما واحد اهواز

۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۱۲ کد : ۱۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۱۱
برگزاری هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده های سما واحد اهواز

هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما واحد اهواز با حضور فریبرز فروتن معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و مدیران پژوهشی آموزشکده ها و اعضای شورای پژوهشی در روز یک شنبه مورخ بیست و یکم دیماه  در دفتر معاونت سما برگزار گردید.


در این جلسه  فروتن در خصوص هفته پژوهش  گفت پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش درجامعه وارج نهادن به مقام شامخ پژوهشگران،بیست و پنجم ‪آذر از سوی  شورای فرهنگ عمومی کشور به نام  روز پژوهش نامگذاری شد. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از سال ۱۳۷۹ چهارمین هفته آذر ماه را به نام هفته پژوهش نامگذاری کرد. این روز فرصتی است تا مردم و دوستداران علم و پژوهش با یکدیگر به تعامل بپردازند و مردم بیشتر در جریان فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در مراکز آموزشی گوناگون کشور قرار گیرند.

 

 سپس در این جلسه ابتدا در خصوص برگزاری هفته پژوهش و روند برگزاری آن توضیحاتی توسط عالی محمودی مدیر پژوهش آموزشکده پسرانه ارایه گردید.

همچنین  جهت مقالات ارایه شده توسط اساتید آموزشکده مبالغ تشویقی در نظر گرفته شد. علاوه بر آن امتیاز پژوهشی اساتید هر دو آموزشکده مطابق ضوابط اعمال و وضعیت طرح های پژوهشی توسط شورا بررسی و مورد تایید واقع شد. 

انتهای خبر


نظر شما :