جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان دبستان پسرانه سما اهواز

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰ کد : ۱۱۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۴۲۱
برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان دبستان پسرانه سما اهواز در مجتمع سما

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول دبستان پسرانه هوشمند سما اهواز با حضور مسئولین، آموزگاران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

این مراسم بصورت جنگ شادی و با هدف ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل، تقویت روحیه و تجدید خاطره خوش از اولین سال حضور، آشنایی اولیاء و آموزگاران با همدیگر و تعامل بین مدارس و خانواده های دانش‌آموزان  برگزار شد.

در این برنامه پس از برگزاری مراسم متنوع و مفرح فرهنگی و هنری برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان توسط مجری برنامه مسئولین ایراد سخنرانی، ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان پرداختند و در نهایت نیز با اهدا لوح تقدیر و جایزه از این نهال‌های جوان دانش‌آموز قدردانی کردند.

شایان ذکر است که سما اهواز در سال گذشته با کمک و حمایت‌های مسئولین استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، سازمان سما و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به تأسیس دبستان و پیش دبستانی کاملا هوشمند در منطقه گلستان اهواز نموده که با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها همراه بوده است و این گروه بعنوان اولین فارغ التحصیلان پایه‌‌های اول و پیش دبستانی مدرسه به حساب می‌آیند.

روابط عمومی سما اهواز


( ۱۹ )

نظر شما :