ترویج سلامت و تندرستی در بین دانش‌آموزان سما استان خوزستان

ترویج سلامت و تندرستی در بین دانش‌آموزان سما استان خوزستان

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰ کد : ۱۱۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۱۸
جلسه مشترک مسئولان سما استان خوزستان و اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای ترویج سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان برگزار شد.

در راستای ترویج سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان سمایی جلسه مشترکی بین دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان و رئیس آموزشکده سما اهواز با رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد.

مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان با مهم شمردن مبحث سلامت و تندرستی در جامعه و به ویژه در بین کودکان و سنین پایین توجه به این زمینه را امری مهم و ضروری و از مواردی که مسئولان سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی خواستار انجام و توجه به آن هستند، دانست و از اراده مصمم مجموعه سما و دانشگاه برای فعالیت جدی و مستمر در سال آینده در حوزه سلامت نام برد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز با توجه به اهمیت سلامت در بین دانش آموزان این امر را در مدارس سما که از مدارس شناخته شده در استان هستند را ضروری عنوان کرد و آمادگی کامل حوزه کاری خود در این زمینه با سما را یادآور شد.

طرفین مطابق با تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و بهداشت برای مدارس استان خوزستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و قرار شد اقداماتی از قبیل تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت، غربالگری دانش آموزان ، تغذیه سالم،انتخاب مروج و سفیران سلامت از بین دانش آموزان، وارنیش فلوراید،پری کلوراید در بین دانش آموزان انجام شود.

مطابق تفاهم صورت گرفته قرار شد این اقدامات ابتدا در مدارس اهواز و سپس در مدارس کل استان خوزستان عملیاتی شود.

روابط عمومی سما اهواز


نظر شما :