برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده فعالیت های پژوهشی سما اهواز در سال ۱۳۹۵

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۱۳۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۰۳

برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده فعالیت های پژوهشی سما اهواز در سال 1395

جهت افزایش روحیه پژوهش در بین دانشجویان از دانشجویان برگزیده فعالیت های پژوهشی در سال 95 آموزشکده سما اهواز تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم ابتدا آرمان عالی محمودی مدیر پژوهش سما اهواز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مقام آوران مسابقات و مناسبت های برگزار شده پژوهشی از برنامه ریزی چندین ساله و شروع فرآیند پویا سازی فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان و دانش آموزان سخن گفت و برگزاری این مراسم را جهت افزایش روحیه و ایجاد انگیزه دانشجویان موثر دانست.

و همچنین ضمن ارائه برنامه های انجام شده در سال 95 و اهداف پژوهشی سال 96 خواستار مشارکت دانشجویان در برنامه های پژوهشی شد.

پس از ایشان نیز سمیه محمدخانی رئیس آموزشکده سما اهواز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان پژوهشگر ، فعالیتهای پژوهشی را همزمان و همگام با فعالیت های آموزشی و فرهنگی لازم و ضروری دانست و خواستار مشارکت دانشجویان در برنامه های متنوع پژوهشی بصورت داوطلبانه شد چرا که این گونه فعالیت ها چون همراه با ارائه فن و مهارت است می توانند به رفع مشکل اشتغال پس از تحصیل دانشجویان بسیار موثر واقع شود.

وی در ادامه ضمن اعلام حمایت های دکتر افشون معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در زمینه اجرای برنامه های پژوهشی و سایر برنامه ها از حوزه پژوهش آموزشکده بخاطر زحمات بعمل آمده تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است که در این مراسم دانشجویان دختر و پسر برگزیده مسابقات علمی – مهارتی ، مسابقات کتابخوانی و فعالان باشگاه پژوهشگران جوان سما مورد تقدیر قرار گرفتند.    

حوزه پژوهش آموزشکده سما اهواز


( ۳ )