آغاز به کار دومین همایش سراسری صنعت خودرو با پیام معاون دانشگاه و ریاست سازمان سما

۱۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۰۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۲۳
آغاز به کار دومین همایش سراسری صنعت خودرو با پیام معاون دانشگاه و ریاست سازمان سما
 
 آغاز به کار دومین همایش سراسری صنعت خودرو با پیام معاون دانشگاه و ریاست سازمان سما

a

در این همایش که با هدف پر کردن خلاء بین صنعت خودرو و دانشگاه برگزار گردید ، ابتدا فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد اهواز به عنوان رئیس همایش به معرفی و ارائه آماری از سما اهواز و همایش مذکور پرداخت سپس پیام دکتر قلی زاده رئیس سازمان سما در خصوص این همایش را قرائت نمود.

  شایان ذکر است که در دومین همایش سراسری صنعت خودرو که با حضور صنایع ، دانشگاه های استان خوزستان و پژوهشگران مختلف کشور به میزبانی آموزشکده سما اهواز برگزار گردید،تعداد 120 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال و تعداد 61 مقاله توسط هیات داوران مورد پذیرش قرار گرفت که تعداد 7 مقاله به صورت ارائه سخنرانی و 54 مقاله به صورت ارائه پوستری پذیرش شدند.

لازم به ذکر است که همایش توسط شبکه های خبری صدا و سیمای مرکز خوزستان ،مجله ماهنامه خودرو و هفته نامه خودرو مورد پوشش خبری قرار گرفت .

همایش از ساعت 8 صبح روز 12 آذر ماه 1393  با پذیرش شرکت کنندگان و مدعوین کار خود را آغاز و پس از سخنرانی رئیس همایش ،دبیر علمی همایش و دکتر محمد شیشه ساز به ایراد سخنرانی تخصصی پرداختند ،این همایش در محل تالار اجتماعات ساختمان شهید بهشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار گردید و همزمان با آن مقالات پوستری در مکان در نظر گرفته شده برای حاضرین ارائه گردید.

در پایان مراسم با تقدیر و تشکر از حامیان مادی و معنوی ، ارائه دهندگان مقالات برتر و کلیه دست اندر کاران به کار خود پایان داد. 



گزارش تصویری  در قسمت گالری تصاویر قابل مشاهده می باشد.



نظر شما :