پیام معاون دانشگاه ازاد و رییس سازمان سما بمناسبت برگزاری دومین همایش سراسری صنعت خودرو

۱۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۳ کد : ۱۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۰۰
پیام معاون دانشگاه ازاد و رییس سازمان سما بمناسبت برگزاری دومین همایش سراسری صنعت خودرو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما اهواز - 12 آذر 1393
 باسمه تعالی



تعالی بخشیدن به علم و پژوهش و تبدیل آن به ثروت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در نامگذاری سال 1393 با کلمات پر بار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ،از سیاستگذاری های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما بوده که تحقق این امر، مستلزم تفکر ،هم اندیشی و ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی اندیشمندان و محققان سخت کوش ایران اسلامی می باشد.

بی شک رسالت مراکز آموزشی در هر کشوری دو مقوله مهم آموزش و پژوهش بوده که انجام شایسته آن موجب اشاعه نوآوری ،تولید دانش جدید و تربیت نیروی انسانی کارآمد و در نهایت دست یابی به رشد اقتصادی و توسعه پایدار خواهد شد . بدیهی است حاصل فعالیت های آموزشی و پژوهشی مراکز آموزشی رفع تنگناها،برآورد نیاز ملی، خوداتکایی و استمرار فعالیت های صنعتی و ... را به دنبال خواهد داشت .با توجه به سرعت نوآوری های علمی و فناوری جهان فعلی،بی تردید صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن،بدون تعامل سازنده و راهبردی با مراکز علمی و آموزشی ،قدرت رقابت و ادامه فعالیت نخواهند داشت .تحقیقات مراکز علمی و آموزشی می بایست همانند سایر پژوهش ها در کشور هدفمند و جهت دار گردد از این رو ما نیر بر آنیم تا در جهت ارتقاء علمی همایش ، گام هایی موثر برداریم .امید آن می رود این همایش فرصت مغتنمی برای ارائه یافته ها ،تبادل اطلاعات و ایده های علمی محققان را فراهم آورد. توفیق روز افزون همه پژوهشگران و محققین کشور را در عرصه علم و عمل در سایه لطف الهی خواهانم .

در پایان از تمامی همکاران گرامی خود در مدیریت پژوهش سازمان،شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان ، مجموعه حوزه معاونت سما و آموزشکده سما واحد اهواز ،که به هر نحو در برگزاری این همایش تلاش صادقانه نمودند ،سپاسگزاری می نمایم.

                                                                              

                                                                      احمد قلی زاده

                                                                          معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما

 


نظر شما :