نشست معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان

۰۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۵۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۵
نشست معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

در این جلسه، که با حضور دکتر علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد دکتر سعید عباسی نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن خوشامد گویی به دکتر بطحائی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر حاضرین در جلسه گزارشی در خصوص اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و فعالیت های حوزه مهارتی این دانشگاه ارائه کرد.

در ادامه جلسه، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت ایام سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول گفت: شهر آبادان داری ظرفیت های بالقوه بسیار زیادی است که استفاده از این ظرفیت ها در آینده جوانان این شهر نقش بسزای ایفا خواهد کرد. راه اندازی مدارس عالی مهارتی و استفاده از ظرفیت های صنعتی شهرستان آبادان در طرح پویش می تواند از جمله اقدامات مهم در این زمینه باشد.

بطحائی با تاکید بر لزوم استفاده دانشگاه آزاد از فرصت های پیش رو عنوان کرد: جهت تسریع و تسهیل فرآیند برگزاری دوره ها و برون رفت از بروکراسی اداری دانشگاه، استفاده از شرکت های مشاوره مدیریتی میتواند کارساز باشد.

این جلسه با نشستی تخصصی با حضور معاون آموزش های عمومی و مهارتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و هیات همراه با کارآفرین برتر در حوزه دریا و کشتیرانی به پایان رسید.

پس از اختتام این نشست، حاضرین جلسه با حضور بر سر مزار شهیدان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، غبار روبی و اهدا شاخه گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.